Egy másik válság – amikor a hóhért akasztják

| kategória: médiailag, web | téma: , , | 4 hozzászólás

Szegről-végről a világgazdasági válsággal is összefüggésbe hozható a dolog, ám igazából a print média válságáról van itt szó.

Annak a print médiának a válságáról, amely még néhány éve is átmenetinek, legyőzhetőnek, legyőzendőnek tekintette az online-t.

Bár itthon még ott tartunk, hogy a print lapban vásárolt felület mellé gyakorlatilag ajándékba adják a 125×125-ös bannert, a New York Times-nál lassacskán szerepcsere megy végbe.

Only by advertising through the New York Times can you reach 1 out of every 2 job seekers in New York. Your job will be automatically posted on Monster.com as well, and you have the option to place your ad in next Sunday’s New York Times print edition, maximizing your target audience.

Tény, hogy jelen esetben csak álláshirdetésről van szó, de mégis: a print válsága javában zajlik. És a világgazdaságinál mindenképp tovább fog tartani.

[via Mashable]