Mi is van a Twitterrel?

| kategória: szociál, web | téma: |

A magyar médiában is lejött a Nielsen híre, miszerint a Twitterre regisztrálók 60%-a az első hónapban lemorzsolódik. A Nielsen-közlemény végén azért ott virít a “Follow us: twitter.com/nielsenwire/“, és miért is ne virítana ott? Hiába morzsolódnak le sokan és hiába van igazság a Technet A többség szétunja magát a Twitteren címében, ez semmit nem változtat azon, hogy mire és miért a Twitter.

Ugyanis nem kell mindig mindent mindenkinek szeretni. A magyar Twitter-júzerek száma valahol 4000 fölött jár, többségük mégis gyakorlatilag észrevehetetlen. Mert csak figyel, mert csak hetente/havonta egyszer ír valamit, és arról sem igazán érti, hogy miért.

Hiába a sokmilliókban mérhető felhasználói szám, egy bizonyos geekségi szint alatt egyszerűen értelmetlennek tűnik, hogy komolyan (=aktívan) használja az ember.

Mindazonáltal a 60%-os lemorzsolódásról szóló hírhez tegyük oda a Mashable-poszt utolsó bekezdését

As discussed in the comments, Nielsen is only able to measure return visits to Twitter.com: how many people set up a desktop application like TweetDeck (TweetDeck reviews) and continue to Tweet, but never return to Twitter.com?