Djuice: ennyi

| kategória: marketing/pr, mobil | téma: , | 2 komment

Boldog szülinapot is kívánhatnék az éppen egy éve kemény szavakkal dobálózó djuice-nak, de elég morbid lenne a mai bejelentés fényében. A hivatalos szöveg úgy hangzik, hogy “a Telenor  kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice-t a hatékonyság fokozása, a szinergiák kiaknázása érdekében”, ami egyértelműen a korábbi helyzet visszaállítását jelenti, amikor még a djuice nem sokkal volt több egy díjcsomagcsaládnál.

Ha valakinek még mindig kétségei lennének azzal kapcsolatban, hogy mit takar a Telenor által kiadott “A Telenor és a djuice egymást erősítve működnek tovább” című közlemény, azt egyértelműen útbaigazítja a tény: a szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól.

Bár a djuice folyamatosan sikerként próbálta kommunikálni különállását, az már a tavalyi karácsonyi szezon előtt is látszott, hogy a Telenor nélkül nem megy a fiatalokat megcélzó márkának. Nem mellesleg szakmai berkekben folyamatosan hallani lehetett, hogy a Telenor-székházban sokaknak nem szíve csücske a minden csatornán önállóságát hangoztató djuice.

Ami nekem megmarad a nagy önállóságukból: egy szörnyű és egy jobban sikerült kampány. Nektek?