Drudge Report – nem mindig csak a szép a jó

| kategória: médiailag, web | téma: , , , | 1 komment

A Nielsen adataiban a Pew Research kutakodott kicsit, majd kihozta, hogy a Drudge Report nevű amerikai hírgyűjtő szájt több forgalmat hoz a legnagyobb amerikai híroldalaknak, mint a felkapott Facebook és Twitter együttvéve. Aki még mindig nem érti, hogy ez miért érdekes, az most nézze meg, milyen is a Drudge Report. Na, erre mondja azt a művelt francia, hogy “ööö”.

A kutatásból az is kiderült, hogy még a legnagyobb USA-béli híroldalak is nagyban függnek az alkalmi olvasóktól, akik csak havi pár alkalommal járnak a szájton, akkor is csak pár percet töltenek el rajta. A USAToday.com látogatóinak például 85%-a mindössze havi 1-3 alkalommal keresi fel az oldalt, a látogatók harmada 1-5 percet van fent egy látogatáskor.

A 21 legnagyobb amerikai híroldal forgalmának legfontosabb forrása sorrendben a Google (keresés és Google News együtt), majd a Drudge Report, illetve a Yahoo! (keresés és Yahoo! News együtt). A tanulság pedig az, hogy nincs csodaszer, a megoldás továbbra is, mint mindig, az átfogó stratégia.