A print lapoknak szánt Google Print Ads bezárása után a cég véget vet az Audio Ads névre keresztelt szolgáltatásának is. Az ok (természetesen) ugyanaz, mint a Print Ads esetében: a rádiós hirdetésértékesítés sem váltotta be a várakozásokat.
A szolgáltatás leállítása miatt 40 embert küld el a cég.
Az internetes reklámtortán kívül így már csak egy terület maradt a Google-nek. Ez mostanság nem fog megszűnni, a tévében továbbra is próbálkoznak.
A 2006-ban indított, Google AdWords Print Ads nevű program a fuldokló nyomtatott lappiacnak dobott mentőöv volt, de nem a tervek szerint alakultak a dolgok. Maga az ötlet nem volt hülyeség, amit talán az is mutat, hogy New York Times, Los Angeles Times és Washington Post kaliberű lapok is csatlakoztak hozzá.
De hiába minden, a még a vártnál is nagyobb példányszámbéli csökkenések közepette felütötte fejét a gazdasági válság, ahol ugye hátrányba kerültek az inkább becsülhető, mintsem mérhető eredményekkel járó újsághirdetések.
Hirdetéseket február 28-áig lehet feladni, az utolsó pedig március 31-én jelenik majd meg.
Elemzők szerint a Print Ads beszüntetése senkinek nem fog fájni, olyan kevés forgalmat hozott mind a Google-nek, mind az újságoknak.