archívum téma szerint: “djuice”

Djuice: ennyi

| kategória: marketing/pr, mobil | téma: , | 2 hozzászólás

Boldog szülinapot is kívánhatnék az éppen egy éve kemény szavakkal dobálózó djuice-nak, de elég morbid lenne a mai bejelentés fényében. A hivatalos szöveg úgy hangzik, hogy “a Telenor  kereskedelmi divíziójába integrálja a djuice-t a hatékonyság fokozása, a szinergiák kiaknázása érdekében”, ami egyértelműen a korábbi helyzet visszaállítását jelenti, amikor még a djuice nem sokkal volt több egy díjcsomagcsaládnál.

Ha valakinek még mindig kétségei lennének azzal kapcsolatban, hogy mit takar a Telenor által kiadott “A Telenor és a djuice egymást erősítve működnek tovább” című közlemény, azt egyértelműen útbaigazítja a tény: a szervezeti átalakítás következtében Biró Balázs pozíciója megszűnt, így ő távozik a vállalattól.

Bár a djuice folyamatosan sikerként próbálta kommunikálni különállását, az már a tavalyi karácsonyi szezon előtt is látszott, hogy a Telenor nélkül nem megy a fiatalokat megcélzó márkának. Nem mellesleg szakmai berkekben folyamatosan hallani lehetett, hogy a Telenor-székházban sokaknak nem szíve csücske a minden csatornán önállóságát hangoztató djuice.

Ami nekem megmarad a nagy önállóságukból: egy szörnyű és egy jobban sikerült kampány. Nektek?

Mit üzen a djuice?

| kategória: marketing/pr, mobil, próba/tipp | téma: , | 6 hozzászólás

Akinek van 9 felesleges perce az életéből, az holnap aludjon annyival tovább nyugodtan nézze meg a djuice legújabb kampányához készült videót. A többieknek röviden összefoglalnám.

Szerepel benne például egy 17 éves lány, akiről megtudhatjuk, hogy lényegében a pénz miatt szeretne orvos lenni. (Tanulság: 8-9 év múlva csak óvatosan a rendelőben!) Aztán ott van az elmondása szerint genetikusnak készülő srác: “lemaradtam a tudományegyetemről egy ponttal, és akkor úgy döntöttem, hogy mindenki bekaphatja”.

A magyar mobilszolgáltatók eddigi reklámjai közül kb. mindet megcsúfoló filmmel a djuice lesüllyedt egy olyan szintre, hogy a teljes sikerhez valószínűleg csak a szolgáltató színére utaló “Fika” fantázianevű díjcsomag és a szombat esti kedvezményes telefonálást kínáló “Bebasztam, bazzmeg” tarifa hiányzik.

Szóval a djuice által működtetett kedvezményrendszer valóban ügyes ötlet, azt már nem igazán értem, hogy kinek szól a mögé erőltetett kampány és mi is a pontos üzenete. Most tényleg tízezreknek kellene elhinniük, hogy a szórakozóhelyeken ingyen adott mogyoró beetetés, de egy mobilszolgáltató nem szeretné, ha hónap végén minél többet fizetnének be neki? Vagy akit nem vesznek fel, az legyen djuice-os? Akit meg felvesznek, az szimplán csak kapja be?