archívum téma szerint: “fail”

Pro tipp: így ne csinálj e-mail marketinget

| kategória: marketing/pr | téma: , |

Kaptam egy levelet a Vaterától.

  • A levél tárgya tegez, a fejléckép magáz, a levél szövege ismét tegez.
  • A levél tárgyában egy nyilvánvaló hülyeség van, hacsak nem tekintjük az 1-1,5 évente látogatást rendszeresnek.
  • A levél tárgya és a fejléckép tartalmi ellentmondásban van. A fejléc és a levél nyitómondata szintén.

Amúgy egy tök jó, igazán személyre szabott e-mail. Tetszik. Csak ne nyomtam volna rá véletlenül a “Spam bejelentése” gombot. 🙁

Soha ne mutass be terméket súgógépről. Ezért.

| kategória: marketing/pr | téma: , |

Olyan poszttal szeretném nyitni az évet, melynek tartalma majdnem minden nagyobb sajtóeseményen megfogalmazódott bennem, most viszont az okoskodás mellett remekül illusztrálni is tudom, hogy milyen veszélyekkel jár, ha a vállalat lelkes szakemberei helyett (tényleg gyönyörű) hoszteszekkel és (saját területükhoz tényleg értő) hírességekkel akar valaki bemutatni egy terméket.

Egy. Úgy gondolom, vigye el a show-t maga a termék. Ha úgy gondolod, hogy a hardver/alkalmazás/szolgáltatás önmagában nem elég ehhez, akkor ne a színpadra menj, hanem vissza a tervezőasztalhoz. Vagy legalábbis ne csinálj mellé show-t, csak adj ki egy sajtóközleményt.

Kettő. Ne akarj Steve Jobs lenni, ha nem vagy Steve Jobs.

Három. Ne hívj tévé mellé bűvészt, táblagéphez búvároktatót, mobilhoz Liptai Claudiát. Az ilyen sajtótájékoztatókon általában tech újságírók ülnek, akik arra kíváncsiak, hogy mire képes valójában a termék, nem pedig arra, hogy a sztárvűsormezető mit tudott róla a színpad mögött eltöltött 27 perc alatt megjegyezni.

Négy. Ha még mindig nem érted, a Samsung és Michael Bay rendező-producer nagyon szívesen elmagyarázzák neked 70 másodperc alatt.