archívum téma szerint: “rádió”

Szól a rádió

| kategória: médiailag | téma: |

Nagyon ritkán írok rádióról, de most kijött egy olyan hallgatottsági eredmény, amely kapcsán mindenképpen érdemes. Az idei év első negyedévében minden eddiginél több brit hallgatott rádiót. A Radio Joint Audience Research egészen pontosan azt mérte, hogy 2011 első három hónapja alatt a 15+ korosztályba tartozó britek 91.6 százaléka kapcsolta be hetente legalább egyszer a rádiót. Ez 47.3 millió embert jelent, akik közül több mint 35 millióan a BBC valamelyik adóját (is) hallgatták.

A vizsgált időszakban hetente összesen rádiózással töltött 1 milliárdnyi órából az egy évvel ezelőtti 2.9% helyett már 3.6%-nyit tett ki a net. A mobilos rádiózás részesedése 12.6%-ról 13.8%-ra nőtt.

Bedőlt a rádiós Google AdWords is

| kategória: médiailag | téma: , , |

A print lapoknak szánt Google Print Ads bezárása után a cég véget vet az Audio Ads névre keresztelt szolgáltatásának is. Az ok (természetesen) ugyanaz, mint a Print Ads esetében: a rádiós hirdetésértékesítés sem váltotta be a várakozásokat.

A szolgáltatás leállítása miatt 40 embert küld el a cég.

Az internetes reklámtortán kívül így már csak egy terület maradt a Google-nek. Ez mostanság nem fog megszűnni, a tévében továbbra is próbálkoznak.