Másodpercre pontosan 1 éve posztoltam ki a SÜN! csengőhangot. Az előtörténet a 2009. március 15-ei rendőri intézkedésig nyúlik vissza, amikor a rendőrök hangos “SÜN!” felkiáltások közepette emeltek ki egy tüntetőt, aki a miniszterelnöki beszédet próbálta megzavarni.
A rendőri alakzat nevéből másnap hajnalban született meg a SÜN! csengőhang, amely beindított egy lavinát.
Nem sokkal később lett facebookos csoport, elkészült a egy bátran nyomkodható flash, majd egy véletlenszerű időközönként bekiabáló asztali alkalmazás, de a népszerűségi toplistán sokáig második iWiW-alkalmazás sem váratott sokat magára. A jelenségről riportok és interjúk, órai beadandó dolgozatok és szakdolgozatok is születtek, jómagam még konferencián is előadtam a témában. 2009 a SÜN! éve volt.
Nagyistók Tibor készített több tegnapi DigitalFestival-előadóval, köztük velem is interjút a Klubrádió Többet ésszel című műsorában. A témát ismerőknek sok újdonság már nem derül ki belőle, maximum annyi, hogy a kedves interjúalany azt találta mondani, hogy a SÜN!ológiát leghamarabb akkor találják meg a szintén kedves hallgatók, ha beírják a nevét a Google-be. Csak szóban nem jön át, hogy kell bele felkiáltójel is…
[audio:http://blog.tsabeeka.hu/wp-content/uploads/2009/04/090430_klubradio_96.mp3]
A 6:06-os beszélgetés offline meghallgatáshoz is letölthető.
_original csinált velem egy 3 kérdés, egy téma, azaz 3in1 interjút a MikVANNAKra. Ha elolvasod, kiderül, hogy mondtam-e érdekeset vagy nem.
Jövő szerdán, azaz április 29-én lesz a Neo Interactive által szervezett DigitalFestival, melynek egyik előadója leszek. Az előadás címe: SÜN! – egy online mém kialakulása és offline utóélete. A cím persze még változhat, de a téma egészen biztosan ez lesz.
Aki tud, jöjjön, a programot nézegetve bőven lesz érdekesség. Regisztrálni április 28-ig lehet.
DigitalFestival presented by BrandFestival
A tavalyihoz hasonlóan neves nemzetközi és hazai előadók beszélnek a tapasztalataikról és az innovatív digitális megoldásokról, ötleteket adva a téma iránt érdeklődő marketingeseknek, médiaszakembereknek. A külföldi előadó cégek között szerepel a Microsoft Advertising, a Google, a Myspace, a UPC Broadband TV, a tavalyi Cannes reklámfesztiválgyőztes Big Spaceship vagy a VML digitális ügynökség.
A performance marketing, az interneten túli digitális platformok, a social marketing stb. témák köré szerveződő blokkokban pörgős magyar előadások adják meg a rendezvény dinamikáját. A délután folyamán interaktivitást elősegítő workshopokat is tartunk digitális zenemarketing, online kreativitás és a digitális média a médiamixben témákban. Ezen Event csoport egyik fő célja, hogy összehozza az érdeklődőket és a résztvevőket egymással és az előadókkal.