archívum téma szerint: “ügyfélbarát”

Egy olvasóbarát könyvkiadó

| kategória: marketing/pr | téma: , | 1 komment

Amikor végre lett rá időm, nagy lelkesedéssel kezdtem el olvasni Jeffrey S. Young és William L. Simon Steve Jobs és az Apple sikertörténete című könyvét. Nem haladtam el túl sokáig, a 48. oldal után némi törést tapasztaltam a tér-idő kontinuumban. Újraolvastam, de valahogy csak nem stimmelt a történet. Az oldalak felső sarkaiba nézve hamar rájöttem az okra: a 48. után rögtön a 65. oldal jön.

Írtam hát a Lexecon Kiadónak: van egy ilyen könyvem, és kíváncsi lennék a hiányzó részre. Nem akadékoskodtam vagy követelőztem, megelégedtem volna a kimaradt oldalak elektronikus változatával is, egyszerűen érdekelt az a rész is.

Még aznap válaszoltak, én megadtam a címem, ők pedig küldtek egy új példányt. Természetesen ingyen, a postaköltséget is ők állták.

Semmi különös nincs ebben a történetben, mégis jól esik az embernek, ha egy kiadó is éppen azt gondolja természetesnek, mint az olvasó.