Egy rossz webshopos tapasztalat

| kategória: próba/tipp | téma: | 3 komment

Szeretnék egy értékes tapasztalatot közzétenni, illetve tanácsként rögtön levonni a tanulságot: soha ne rendeljetek a Galaxy Játékáruház webshopjából.

Teljes nyugodtsággal dőltem hátra, amikor még a múlt héten megrendeltem tőlük egy karácsonyi ajándékba szánt terméket, amelyikről készletinformációban direkt ki is volt írva, hogy van még belőle 5 darab. De nemrég szóltak: hiába tűnt úgy, hogy van, igazából nincs. Merthogy egy termékkód alatt több terméket is mutat a webshopjuk. Ez leegyszerűsítve annyit jelent, hogy mondjuk 17 terméknél látszik az a készletinformáció, hogy van belőlük 5-5, de igazából összesen van belőlük 5, például csak az egyikből.

Mivel ezt így el is mondták nekem telefonon, teljesen egyértelmű, hogy nem egy egyszeri, kivételes eset miatt meghiúsult rendelésről van szó, hanem “ilyen a rendszer”, és “még nem sikerült megoldani”, hogy más legyen. Ez az üzemszerű működés, gyakorlatilag teljesen véletlenszerűen van vagy nincs egy meglévőnek jelzett termékből. Ezt pedig úgy hívják, hogy a fogyasztó megtévesztése.

Nem kártérítést és nem is esdeklést vártam volna (a bocsánatukat egyébként sem tehetem a fa alá), csupán azt, hogy segítsenek megoldani a problémát, amit okoztak. Hogy hogyan? Honnan szerezzenek be hirtelen egyet a raktáron nem lévő termékből? Azt nem tudom, de nem is az én dolgom tudni. Ha sikerült volna, akkor is megírtam volna ezt a posztot, csak egész mást üzenne.