Előadok a DigitalFestivalon

| kategória: etc | téma: , , | 2 komment

Jövő szerdán, azaz április 29-én lesz a Neo Interactive által szervezett DigitalFestival, melynek egyik előadója leszek. Az előadás címe: SÜN! – egy online mém kialakulása és offline utóélete. A cím persze még változhat, de a téma egészen biztosan ez lesz.

Aki tud, jöjjön, a programot nézegetve bőven lesz érdekesség. Regisztrálni április 28-ig lehet.

DigitalFestival presented by BrandFestival

A tavalyihoz hasonlóan neves nemzetközi és hazai előadók beszélnek a tapasztalataikról és az innovatív digitális megoldásokról, ötleteket adva a téma iránt érdeklődő marketingeseknek, médiaszakembereknek. A külföldi előadó cégek között szerepel a Microsoft Advertising, a Google, a Myspace, a UPC Broadband TV, a tavalyi Cannes reklámfesztiválgyőztes Big Spaceship vagy a VML digitális ügynökség.

A performance marketing, az interneten túli digitális platformok, a social marketing stb. témák köré szerveződő blokkokban pörgős magyar előadások adják meg a rendezvény dinamikáját. A délután folyamán interaktivitást elősegítő workshopokat is tartunk digitális zenemarketing, online kreativitás és a digitális média a médiamixben témákban. Ezen Event csoport egyik fő célja, hogy összehozza az érdeklődőket és a résztvevőket egymással és az előadókkal.