Így ne akarj lájkot szerezni

| kategória: marketing/pr, médiailag | téma: | 1 komment

Köszönjük meg Petrának, hogy elküldte ezt a kis vizuális esettanulmányt, ami talán a magyar lájkmarketing eddigi legalja.

A Sanoma korábban is folyamodott olyan eszközökhöz, hogy a vicces képekből több százezres közösséget felépítő oldalakon vásárolt felületet. Ennek eredményeként fordulhat elő az, hogy a basszuk el az időnket a facebookon című oldalon egyszercsak Lázár János lesz az időelbaszás tárgya. Ezt a lájkok mennyisége alapján Jánoson kívül az oldal rajongói sem értékelik, a cukikutya-cukiló-Lázár János sorban ugyanis gyanúsan van egy kakukktojás. (Egyébként persze a ló az, az sosem ugat.)

Míg a fenti Hír24-cikklinkelgetés csak irreleváns hirdetésnek tekinthető, az alábbi képen egy nem-is-tudom-mi látható. Hívjuk talán a te anyádnak.